Activiteitencommissie

Er worden op ons kindcentrum veel activiteiten georganiseerd met behulp van de ouders. Een aantal ouders neemt actief deel in een activiteitencommissie en vervult een kartrekkersrol. Andere ouders bieden hun hulp aan om de georganiseerde activiteiten tot een waar feest te maken voor de kinderen. Lijkt het u leuk om op deze manier betrokken te zijn bij de school? Laat het ons weten. Wij zetten graag de talenten en het enthousiasme van ouders in voor ons kindcentrum.

Wie zijn wij?

Een aantal enthousiaste ouders die het leuk vinden feestelijke activiteiten voor de kinderen te organiseren.

Wat doen wij?

Voor alle kinderen van Kindcentrum Hagewinde organiseren wij o.a. de volgende activiteiten:
  • Sinterklaas
  • Kerst
  • Carnaval of Pasen
  • Startfeest
Wij vergaderen 8 à 10 keer per schooljaar. Gezellig en in ontspannen sfeer bedenken we samen leuke activiteiten bij één van de leden thuis.

Mijn kind

Alle praktische informatie over dagelijkse schoolzaken op een rij:
klik hier.